Archived I GOT THE JOB (CASHIER)

Status
Not open for further replies.
Joined
Jul 18, 2015
Messages
4
For people going into interview:

They hired me on the spot.
Did two interviews back to back.
No drug testing. (unless you are pharmacy, clinic, AP work centers, driving commercial vehicle)
Waiting on my background check.
$9/h.
Questions were simple but, remember to give SPECIFIC examples, nothing general
Very friendly environment
Did not bring anything with me (no resume etc.)
2 forms of ID needed + social security #
 
That's pretty much exactly what my interview was like a few months ago.
 
A cashier eh?


redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard
 
A cashier eh?


redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard redcard

So true!! My life goes something like this:

awbuckit, you need to get X amount of redcards!
awbuckit, our goal for today is X amount of redcards!
awbuckit, make sure you're asking every guest.

Me: smile and nod in full agreement. In my head I'm thinking "I'm right on top of that, Rose!" lol
 
Great job. You sound like me when I first started as a cashier a little over a year ago. I was excited to have a job with regular hours and a steady paycheck. You will eventually lose that excitement, once the GSTL starts whipping you for not getting enough REDcards.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top