Oh no.....they're all coming back

Joined
Jun 12, 2011
Messages
960
I LOVED Isaac Mizrahi's line! I still have the plaid sundress. It was one of the first and in my opinion the VERY BEST!
 
Joined
Apr 13, 2013
Messages
571
Hunter is on the list.
How?
we completely blew that one with some really substandard merchandise.As in falling apart before we could get it to the shelf. but then again ASANTS. so meh bring it on…
 
Joined
Apr 30, 2014
Messages
1,484
It all dropped into target.com so you can see what's available and a link by zip code to see what your store will carry. I know I'll get a tee shirt, already confirmed that with my SD. Hope I get the couple things I like but won't be surprised if I don't.
 

can't touch this

💯💯💯💯
Joined
Nov 20, 2017
Messages
4,542
I pick a lot of name brand clothes at my new job and the prices on some of this shit have me trippin. Example: Lacoste polo in a boys' size. Like a smol boy, i.e. the kind who will spill his Capri Sun pouch on it or rip it an hour after he puts it on., before he's even had the chance to outgrow it. Price: $90. The bourgeoisie really are that silly and it's giggle-worthy. Too bad they don't, you know, shop at Target or care about Target's collabs for the smallfolk lol
 
Joined
Jul 14, 2016
Messages
1,540
I pick a lot of name brand clothes at my new job and the prices on some of this shit have me trippin. Example: Lacoste polo in a boys' size. Like a smol boy, i.e. the kind who will spill his Capri Sun pouch on it or rip it an hour after he puts it on., before he's even had the chance to outgrow it. Price: $90. The bourgeoisie really are that silly and it's giggle-worthy. Too bad they don't, you know, shop at Target or care about Target's collabs for the smallfolk lol
Target must think they shop at Target sometimes. Was shopping for shower curtains online yesterday and T.com sells $90 ones! For a shower curtain! SMH
 

can't touch this

💯💯💯💯
Joined
Nov 20, 2017
Messages
4,542
Target must think they shop at Target sometimes. Was shopping for shower curtains online yesterday and T.com sells $90 ones! For a shower curtain! SMH
you know, a shower curtain made entirely of 24k gold thread would actually make slightly more sense because gold doesn't lose its value no matter how much mildew and shampoo grime is coating it. This is just lighting 90 bucks on fire
 

qmosqueen

Perishable Assistant Wizard
Joined
Aug 20, 2013
Messages
6,338
Like we don’t have a full back room already now add this crap to the mix. I guess we will be up to 12 or 13 trucks a week to receive this shit.
 
Joined
Apr 15, 2019
Messages
10
Does anyone know if small formats will be getting this launch? We did get the vineyards vines one and that was a total nightmare 😪
 
Joined
Nov 27, 2015
Messages
1,892
That zipcode look up was interesting. Only one store in my area is getting the entire kit-and-kaboodle collection which makes sense because it is one of the largest stores in the country. Most of them, including mine, are getting 12 of them.
 
Joined
Jul 22, 2014
Messages
689
Its hilarious how no one at my store knows a thing about this. Cant wait to see this bonfire. On the plus side alot of what we are getring actually sold well the first time. Only one im happy about is issac cause that stuff was just fun to look at
 
Top