1. The Break Room is NOT an official service of Target Corp.
    This is a site run by regular people who are off the clock.
    We do not perform any HR related services, or affect any internal information regarding Target.
    Dismiss Notice

I have never been as passionate about anything as this lady is bathrooms

Discussion in 'Guests First!' started by wasdwhycantimove, May 12, 2016.



  1. Honestly it was hard to watch, I was laughing pretty much the entire time..I can only imagine what it would have been like if it actually happened at my store.
     
    Targe and Kartman like this.
  2. Kartman

    Kartman Gimme Moar Ours!

    Hahahahahahahahahahahahahahaaa!!!!
     
  3. Kartman

    Kartman Gimme Moar Ours!

    They just need some hot, fresh popcorn!!!
     
  4. Sanzano

    Sanzano GSTL

    I love how the dumbasses tried to exit through the entrance doors and you just see the GSTL and TMs pointing to the other doors lol.
     
  5. OP
    OP
    wasdwhycantimove

    wasdwhycantimove Member

    Yeah, their exit was probably about as effective as their preaching.
     
  6. brizzy93

    brizzy93 Honorary Backroom TM

    How much you wanna bet that half of her 12 kids are LGBT.
     
  7. BlueSide

    BlueSide Green side?

    Welp, now we all know what invictustaylor looks like...
     
  8. CeeCee

    CeeCee Active Member

    OMG o_O Gotta feel a little sorry for those 12 kids though that they have to live in a house full of so much hate.
     
  9. hrdlnsguy

    hrdlnsguy Active Member

    But don't they have anything better to do? Like they didn't really accomplish anything
     
    RunForACallBox and Onizuka like this.
  10. redeye58

    redeye58 Hasta Ba Rista, Baby!

    There's a list of these Target 'rebukes' where these nutcases go into various stores to 'rebuke evildoers'.
    The other shoppers seem to ignore them overall.
    Gotta figure how clueless they are that they can't even go out the right door.
     
  11. I wonder if anyone in the history of humanity has ever heard one of these street preachers and thought, "You know, he's got a point..."
     
  12. griezmanns

    griezmanns I always like crooked teeth.

    Just... why...
     
  13. tgtguy

    tgtguy Well-Known Member

    All I hear and see in that video is hate. Maybe instead of waving the Bible around she should had been reading it .
     
    Bullseyerc, Firefox, Txcpht and 7 others like this.
  14. redeye58

    redeye58 Hasta Ba Rista, Baby!

    What do you expect from someone who can't even go out the right door?
     
  15. Noiinteam

    Noiinteam Well-Known Member

    She's way scarier than anything you'll see in a restroom
     
    Txcpht and CoquiAzul like this.
  16. OrangeFire

    OrangeFire That's what I tried to tell you.

    That store needs some serious updating. I also like that half of the guests they passed hardly gave them the time of day.
     
    redeye58 likes this.
  17. Hardlinesmaster

    Hardlinesmaster Well-Known Member

    I would love to tell them, this is private property & you are being disruptive. Here is your no trespassing pass. It was cool that they escorted out.
     
  18. CoquiAzul

    CoquiAzul Well-Known Member

    Dang, poor kids that have to live with her and call her mom. That's not being a mother.
     
  19. GlitterBerries

    GlitterBerries Salesfloor Ninja

    All i kept picturing was GILLLLLBERT, she sounded like Gilbert Grape's mom to me. I was embarassed for those poor kids the whole time lol
     
    LadyCynide, redeye58 and CoquiAzul like this.
  20. CoquiAzul

    CoquiAzul Well-Known Member

    I also couldn't help but notice that green "Food Avenue" sign lol
    That store needs a remodel ASAP.